کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی

 

کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی

سطح کراتینین را می توان برای اندازه گیری چگونه به خوبی کلیه های شما functioning.A نتیجه کراتینین نرمال مورد استفاده قرار است 0.7 تا 1.3 میلی گرم / دسی لیتر برای مردان و 0.6 تا 1.1mg/dL به به women.When عملکرد کلیوی غیر طبیعی است، سطح کراتینین به increase.How به کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی کلیه؟

کراتینین 3.5 در نارسایی کلیه

نارسایی، نارسایی کلیه نیز نامیده می شود، این است که زمانی که کلیه ها دیگر لازم نیست تابع به اندازه کافی برای حفظ حالت طبیعی health.One از توابع مهم از کلیه ها برداشت مواد زائد از body.Creatinine محصول جانبی از کراتین در عضله است و به طور معمول فیلتر توسط کلیه ها. در نارسایی کلیه، کلیه ها قادر به انجام توابع، بنابراین در کراتینین بالا و در نتیجه.

با توجه به ظرفیت قدرتمند جبرانی کلیه، سطح کراتینین را افزایش نمی دهد بیش از نیمی به عملکرد کلیوی lost.Creatinine 3.5 است تا به مراتب بالاتر از level.It طبیعی کراتینین نشان می دهد که کلیه ها به طور قابل توجهی دچار اختلال شده است.

چگونه برای کاهش کراتینین 3.5 در نارسایی کلیه

در مرحله اول، این مهم است که به کنترل شتاب دهنده شتاب دهنده deterioration.These عملکرد کلیه به طور عمده عبارتند از علل آسیب کلیوی مانند دیابت، فشار خون بالا، اختلالات اتوایمیون و غیره و عوارض مرتبط با آن مثل پروتئینوری، etc.Control هیپرلیپیدمی از این شرایط می تواند کند کردن پیشرفت بیماری و افزایش کراتینین.

ثانیا، حفظ ساختار کلیه اختلال و افزایش عملکرد کلیوی است. همانطور که در بالا کراتینین 3.5 نتایج حاصل از عملکرد ضعیف کلیه، به کاهش کراتینین، هدف اساسی از درمان است برای بازگرداندن اختلال structure.If کلیه کلیه ها بهتر می توانند به کار برای از بین بردن ضایعات، سطح کراتینین بالا را کاهش می دهد اساسا.

برای رسیدن به هدف درمان فوق، فرض این است که ایجاد یک محیط داخلی مطلوب برای تعمیر کلیه اختلال در بافت ها و سلول های. در اینجا درمان آلودگی خون ابتدا اعمال می شود برای از بین بردن انواع سموم و مواد زائد از بدن است.

سپس داروهای چینی و داروهای دیگر استفاده می شود به عرضه gradually.Thus های از دست رفته عناصر و عوامل در body.In چنین محیط داخلی، بافت کلیه اختلال در بازسازی خواهد شد، عملکرد کلیوی خواهد شد بهبود یافته و کاهش سطح کراتینین خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نارسایی,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.